teknisk skit

Nu har jag kollat in en massa teknisk skit som jag behöver/vill ha. Ska vi börja?
  
Koss PortaPro 279:-    Skullcandy Lowrider 399:-     Deltaco CM635 99:-       Philips SPC220NC 199:-
Först och främst behöver jag nya hörlurar till min iPod eftersom mina förra KOSS dog och de andra har jag till datorn. Har de sugiga Apple hörlurarna man får med iPoden. Frågan är om man ska testa KOSS igen eller om vi ska köra på ett par Skullcandy, men i sånnafall vilken färg? Jag gillar den rosa.
Sen behöver jag högtalare till datorn då våra är trasiga och jag orkar inte sitta med hörlurar då man inte kan röra sig fritt över rummet utan att krångla med lurarna och sen pausa musiken hela tiden. Och speciellt dyra behöver de inte vara, 99:- kan jag fan betala ur egen ficka, och de lär ju iaf funka för musikuppspelning.
Sen en webbcam är alltid kul att ha, den jag har brukar ju störa sig som folk redan vet, så värför inte satsa på en ny? 199:- va de billigaste som fanns där jag kollade, och då är den inte helt sunkig heller.
Vad säger ni? KOSS eller Skullcandy?
Och man kanske skulle spara ihop pengar till en ny iPod också? Min suger ju hästballe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0