Måndags uppdatering

Hoho, goddagens.
Jag kan fan inte prata för tillfället, hela halsen är helt tjock och ja, det är läskigt.
Fick springa till skolan helt i onödan då det visade sig att våran svenskalärare var sjuk, fun, sitta i skolan i 1 timma och inte göra ett skit, myes.
Känner mig så, glad och trevlig idag.. inte.
Jag fick damp på min iPod och slängde den i trapphuset i skolan, hah, då inser ni kanske hur dålig den är, den gör som den vill. När man ska klicka upp en låt måste man trycka 3 gånger för att den ska fatta, roligt va?
Jag borde sluta klaga någongång och kanske tvätta såret på fingret istället, vad tror ni?
Aja, dagens mysigaste var helt klart när Tony gav mig en blomma. Va på superdåligt humör efter ett sms och så kom han och gav mig en rosa blomma, jag dog lite. (nej, tony är INTE min pojkvän, det kallas bästis).
Nej nu finns det inget mer att säga.
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0