Lite snabbt och godnatt!

Tjulahu, tänkte berätta lite kort om igår och idag dårå.
Eh, igår efter lunchen på HGY så gick jag och Denise till bussen där Ingrid stod, hehe 8D. Sen gick vi till min skola och gick skoljoggen innan jag och Ingrid gick hem till mig. Hon våldgästade min dator :'< och jag packade min väska. Sen drog vi till tåget och sen åkte vi böss(ja det ska stå böss, inte buss!) innan vi kom till henne. Där vi käkade nudlar och kollade lite på Love actually(den hette väl så?) innan vi hamnade framför datorerna och sen gjorde vi oss iordning och hängde runt i Norsborg innan vi blev hämtade av hennes pappa och köpte pizza. Vi kollade klart på Love actually och kollade på Pirates 3, hehe, jag grät inte alls för att jag hatade slutet. Sen sov vi 8D

Sen imorse vaknade vi innan 10, åt frukost, fixade håret, smink och kläder och drog ut och fotade. Det var SVIIIIINKALLT, uscha. Eh, sen redigerade vi de bästa bilderna innan vi våldtog min bloggdesign 5 gånger om och voila, såhär ser den ut nu, miiwhp. Eh, sen kollade vi lite på någon japansk film innan pappi kom.
OCH NU ÄR JAG HEMMA 8DDD

Haha, nu ska jag nog sova, match imorn i Vällingby, hoppas tjejerna vinner annars blir jag ledsen som tränare *nooot*

GOOOODNATT 8D

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 10:53:54
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack själv :) Älskar pirates filmerna!

2008-09-29 @ 11:54:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0