God morgon! ;)

Hellu.
Snart ska jag väl ta och bege mig till skolan. Skulle egentligen börja 08.10 men våran idrottslärare är sjuk(tror jag) och fick sms av våran lärare att det är håltimma. Så nu börjar vi istället 9.20, ganska så nice. Slutar istället vid 16.10 (om vi nu har EV, Eva är ju inte i skolan och Maarit är inte heller det, om vi inte tvingas till att ha BASEV istället) och då ska jag bli hämtad av mamma och syrran och åka någonstanns, vettefan vart (a).
Måste komma ihåg att lägga ner tyskaläxan i väskan också, riktigt dålig är vad jag kallar den ;) men vad kan man räkna med när man missade 3 dagar av skolan förra veckan? Blir till att komma ikapp i Historian (vilket jag fixade igår), Matten, Biologin och Tyskan, men det blir nog inga problem. Har från när jag kommer hem till 18.00 då jag inte ska ha datorn, och då kan jag plugga massor, och sen kan jag plugga när jag har datorn också (Y) smart va?
Haha nej men nu ska jag sluta och fixa väskan och så, och kanske ta hostmedicin (a)
Se ya tonight,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0