Trött lördag

Tjuhlahu.
Idag har jag gjort mycket. Jag ramlade såfort jag reste mig ur sängen imorse (Y) lyckat.
Eh, småtjejerna skulle spela match vid 11 i Flempan så vi åkte dit och kom vid 10 för att släppa in motståndarna och sånt skit. 2-0 vinner tjejerna med, och jag ser inte ett skit av matchen, varför? Jo, jag stod och sålde kaffe, te, saft, bullar och sånt skit och fick ihop 635 kr med 300 kronors avdrag för den växeln vi la i och 100 kronor till domaren. Lyckat va?
Sen så åkte vi hem och jag satte på mig normala kläder, syrran duschade och sen hämta vi kusin och åkte till Heron där jag och mamma gick på Media Markt och syrran gick med kusin på HSM3, höhö.
Sen när vi kom hem så fortsatte jag läsa på Harry Potter innan jag dog helt fullständigt och satte mig här, höhö.
Jag är FÖRKYLD som in i helvete, myes. Lid med mig?

Kommentarer
Postat av: Luggen

im liding med dig:(<3

2008-10-25 @ 20:31:19
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: matilda

jag älskar att sova :D hahah

2008-10-25 @ 20:42:16
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0