Helvetets dag,

Goderkväll.
Måste jag förklara hur jävla mycket jag hatar tisdagar? Seriöst, att börja skoldagen 08.10 med idrott är ett helvete, att sen fortsätta det med svenska följt av matte, springa till HGY och äta lunch, tyska och sen NO till halv 3 och så kommer det bästa, Elevensval till 16.10, haha, jag tror jag skjuter mig själv till nästa vecka.
3 läxförhör/prov för min del idag, not so fun.. började med matteprov där jag fick total blackout och inte kom ihåg vad en kub var (jag sa ju att jag fick blackout), sen tyska glosor, som tur va behövde vi inte komma ihåg alla själv! fyfan, men det gick nog bra. Och så avslutningsvis förhör i fysiken, gah.
På torsdag ska matteuppgifterna vara inne, på torsdag ska jag vara klar med frågorna i NO:n, men det tar jag imorn, för nu orkar jag seriöst inte plugga.
Nästa vecka är det prov i samhälle och tyskan om jag inte har helt fel, haha, kill me?

By the way, fick tillbaks mina uppgifter i idrotten (konditions och träningslära) och gissa vem som fick MVG? (a)
22/22, jag fick mat då jag kom hem, woho!

Nej nu ska jag slå huvudet i väggen eller nått, vilket jag redan gjort ett antal gånger idag (dock i ett bord men iaf).
Ha det bra, loosers!

Kommentarer
Postat av: Ingrid's

låter kul (Y)

hah, men grattis till mvg;t <3

2008-10-14 @ 20:34:16
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0