Fredaug och lov

Nu är det loooooooooooooooov.
Jag träffade Daniel i cafeterian idag, jag sa att han va dum som inte svarat på min kommentar på myspace :'< han erkände, haha. Elin grät när hon hörde en av hans låtar, vi ska visa den videon om 3 veckor då vi har musik, miiwhp.
Hah eh, jag blev hämtad 15 min efter att vi slutat på skolan efter att ha sprungit från gymnasiet till skolan, hämtat några böcker, pratat med Eivor om skolarbete och sen så åkte vi till Kungens Kurva, måste jag säga att jag nog aldrig gått tomhänt ut ifrån H&M när jag varit där med mamma? Men vi åkte mest dit för Skopunkten, blev skor till mig och 2 par skor till syrran (som jag valde,HAHA, och hon va inte ens med, grym jag är som tog rätt storlek åt na). Hon har bara 6 stl. mindre än mig D: mamma mia, jag börjar känna mig hotad :(
    
Eh, när jag kom hem så åt jag mjölk och flingor, läste Aftonbladet+Klick och började sen på Harry Potter och Dödsrelikerna. Läste ca 100 sidor, heh.

Juste, jag hade betygssnack i Fysiken igår och Idrotten idag, gissa hur bra det gick ;) (ja, det gick seriöst bra, mamma trodde inte på vad jag sa om idrotten, haha!) och igår hade jag tyska prov också, mvg där säger jag bara (myes, jag måste ju tro lite på mig själv?) och så fick vi tbx samhälls provet, VG där ;)

Nej nu ska jag fortsätta nörda runt på myspace, äta popcorn och dunka musik i hörlurarna. Imorn äre match i Flempan, yeah yeah.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: majjs ffs :)

min harry potter bok (A)

var försiktig med den (A)

2008-10-26 @ 21:10:02
URL: http://louiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0