Fredagstjafs

Tjuuuuuuh.
Kvällens planer ändrade, istället för filmkväll hos Tony blir det hemmakväll framför Disney Channel! Camp Rock ffs.
Hehe, eh, mina fingrar är kalla och folk kallar mig fransk konstnär idag (Y) eller nått. Vilket resulterade i att jag ritade av Karrobilden, oseriöst och "fint". Inte första gången det händer, hände på någon SO lektion också.
Eh ja, från och med idag och 6 veckor framåt har jag då Bild och slutar 13.50 på fredagar, myes, me like. Älskar estetiska ämnen, även fast musik är absolut toppämnet där.
Nu är jag hungrig också, antar att maten snart är klar...? hoho.

Eh, anledningen till att jag blivit kallad fransk konstnär är väl antagligen för att jag hade min mössa (som vanligt) och en stor, gul lacoste tröja som är pappas, fick låna den (a). Men ja, tydligen så ser jag ut som en fransk konstnär i det så, man får väl ta det positiv.

;JS FKSMG D: jag är evigt tacksam att blogg.se sparar utkasten, annars hade hela texten försvunnit o.o

Hehe, skriver nog mer senare, tills dess, ha en supermysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej min vän!

Nu har jag kollat upp här bland de få fotografer jag känner, men det är ingen som kan ta emot dig, tyvärr. De har ont om jobb och de jobbar över hela sverige. Sen känner jag ju ingen som jobbar i studio, de som jag har i min bekantskapskrets arbetar ju med rörliga bilder.

Lessen tjejen, men jag har verkligen försökt.



Är det sant det där ryktet att du har skaffat för många hål i näsan? Blir det inte besvärligt att snyta sig?

2008-10-05 @ 18:05:07
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0