fredagsmys

Eyh'
Den här dagen har varit soft. Hemkunskap, idrott och bild, för att sen dra hem till mig, hämta pengar, handla naturgodis och läsk och hyrt film, myes myes.
Jag, Tony, Karro och Emma såg först Tuck nånting och sen när Tony lyckades fixa videon och vi sprungit över till moster så kollade vi på Titanic, måste jag säga att Emma och Karro storbölade medans jag och Tony skrattade åt dem?
Jaja, kul va det iaf ;) Frossa i Sprite, Päroncider, naturgodis, popcorn och glass, det är vad man kallar.... fredagsmys?
Hihi, nu ska jag välja mellan att fixa iPoden eller lägga in bilder från idag på datorn, många fina bilder från hemkunskapen, mohaha.
Ha en fortsatt trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0