Fredags kväll,

Men säg goddagens.
Jag måste bara säga hur otroligt mycket jag älskar småbarn, seriöst. Vi var på EKO idag och mamma plockade godis till min lillesyrra då en liten tjej på 4½ år kollade på några godisar och sa : Jag vill ha dem!
Så mamma hjälpte henne och gud så söt hon va, hon prata och va så stolt över att vara 4½. Så frågade hon mig hur gammal jag var och så svarade jag och hon tyckte jag var jättegammal. Sen så frågade hon vad jag hette och så sa hon sitt namn. Sen det gulligaste av allt.
"Du har något konstigt på tänderna"
"Haha ja sånt kan hända"
"Sånt kan hända.. vad är det?"
"Det är tandställning, om tänderna sitter lite fel så får man sånt för att tänderna ska sitta rätt igen"
"Jaha....."

Hur gullig får man inte vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0