Fredag va det va?

Heeeeeeeeeej.
Ni har saknat mig, erkänn, höhö.
Jag är pepp, vettefan värför, men pepp som fan är jag.
Eh, va på High School Musical i Globen igår då, fett bra platser och de ramlade bara 2 ggr (Y) Eh, mamma köpte en cool tröja till syrran och frågade om jag ville ha något D: ehe, jag fick en läkerol och en dricka vi delade på (Y) haha. Nej men, den va typ konstig D: för han som va Troy va gammal, hade rynkor (hehe) och va typ 40 år?!?!?!
Men ja, vi hade redovisning i fysiken igår D: vi fick beröm idag av vår lärare :D nu ska vi bara prova vårt experiment på tisdag eftersom det blåste för mycket igår (vi byggde luftballong men den kunde inte lyfta pga. att det blåste). Men ja..
Jag va den enda som lämnade in fysikläxan! HAHA
Eh, vi hade skola idag.. igen :'<
 Eh, när jag kom hem kollade jag på Hey Baberiba 8DDDDD
Nu ska jag läsa en massa bloggar 8D hej dåååååå 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0