arg

Låt mig göra en sak riktigt jävla klar för alla som läser min blogg.
Ge fan i och be mig ta bort inlägg, det är MIN blogg, det är JAG som skriver och bestämmer vad som ska stå. Har ni kritik sure, fine, ge mig den så det bara sjunger om det, men seriöst, om det nu är så jävla mycket att klaga på, varför ens läsa?
Jag är så jävla glad för tillfället *not*, jag HATAR när folk säger saker och gör precis tvärtom. Jag trodde man kunde lita på folk? Tydligen inte. Varför inte bara acceptera?
Sure, nu kommer väl mamma få komma in imorn kväll och be mig radera det här jävla fucking inlägget också, men vet ni? JAG BRYR MIG INTE. Stör ni er så varsågoda, gör det, jag bryr mig inte. Fortsätt inte att läsa om det är så jävla rakt, provocerande och whatever. Jag kommer byta blogg, seriöst, och INGEN jag känner kommer få tillgång till den, och då menar jag INGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0