tidsfördriv

Vad har du för telefon?Sony Ericsson W890i
Var ligger din telefon när du sover?Stereohögtalarna eller fönsterbrädan
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier?Aldrig, laddar den 2-3 dag ;p
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Konstigt, tänk om nån vill ha tag i mig D:
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare?Ja D:
Samtalsminuter har du ringt? Vettefan
Är folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Nope
Står de i de 4e sms:et? ""Vad har jag som inte de hade?"
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? Ingrid
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? Mamma
Som bakgrunds bild? Emma och mig i pälsmössor
Hur många procent batteri har du? 82%
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Vet inte 8D
Vem är den första på bokstaven "J" i din Kontaktlista? Jessica D
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? Arne Weise
Den bästa låten på din mobil? Paramore - Decode
Den sämsta låten på din mobil? Vet inte
Vilken är den första bilden när du går in på dina foton på mobilen? En bild på mig ;o
Hur mkt är klockan när du gör de här? 22:10

Kommentarer
Postat av: Dilan

Hejhej :)

Rösta jättegärna på min fråga som finns på bloggen hihi



PUSS !!

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-27 @ 19:27:17
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0