Helgen som varit

Tjuhu.
Igår kväll va rätt kul, jag satte mig här vid halv 10 och småbarnen skulle sova (yes, vi var barnvakter). Så mamma, pappa och Kevin är ute i vardagsrummet och Nathalie skulle somna på madrassen i rummet och hon kunde se mamma hela tiden. Sen efter 15 minuter så kommer Nathalie in och säger att de andra sover och då sitter hon vid mig och lyssnar på lite skumma låtar på youtube och sen ska hon gå och sova. Efter 3 minuter kommer hon tillbaks och sen ska hon sova igen. Sådär håller vi på ett tag tills jag säger : Okej, vi går och sover nu, jag ligger vid dig tills du somnar, okej?
Hon går med på det och vi går in till rummet och lägger oss på madrassen, när hon halvsover så vaknar Petra (min syrra, höh) och ja. Sen ska jag gå och bära in Kevin, och sicken otur man har, han sover inte tillräckligt tungt för att fortsätta sova, så han vaknar men skriker inte. Får gå runt i lägenheten med honom och hålla honom halvsovandes mot axeln och sen efter 15 minuter vaknar mamma. Då ska hon lägga sig med Nathalie som vaknat till igen och jag ska ligga bredvid Kevin tills han somnade, vilken han  gick med på. Men mamma väcker pappa istället så då får jag inte göra det.
Så vid halv 12 gick vi alla och la oss tillslut, hahah. Duktig man känner sig va?
Men helgen har varit kul 8) speciellt när jag fick dem att sätta sig i en skokartong (hihi)

Idag blev det till att plugga och det resulterade i att SO boken nu är klar (förutom fram-/baksida och en sak som jag inte kunde göra hemma). Nu ska jag plugga tyska och skriva på fantasy berättelsen till svenskan. Ha en trevlig söndagskväll! 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0